Free background from VintageMadeForYou

woensdag 8 januari 2014

Crochet along een mooie Deken haken

Ga meedoen met de Crochet along Deken haken
en daar ga ik dus mooie wol voor uitzoeken
en dan gauw aan de slag om even 2 weken in te halen
een Gaaf project 
dus wil je ook mee doen kijk dan op http://terraysleven.blogspot.nl/
op haar blog staan nog meer blogs die je van alles vertellen over deze bijzondere deken al meer dan 1500 mensen nemen deel dus
we gaan veel dekens zien.
en wie weet zet ik er mooi geborduurde stukken tussen
zodat ie toch ook weer helemaal Ikke wordt.
Geef even een berichtje als je ook mee gaat doen ik ga eens per maand een avond houden om bij elkaar te komen om elkaar de vorderingen te laten zien en om gezellig te haken.
dus ik hoor graag wie daaraan mee wil doen.
groetjes patriciA



2 opmerkingen:

  1. Ik had hem ook gezien, maar dacht dat het teveel voor me zou zijn vanwege mijn pols. Ik ga nu toch meedoen! bedankt voor de tip!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk Mirian ben heel benieuwd hoe die van jou en andere gaar worden
    Gr. PatriciA

    BeantwoordenVerwijderen