Free background from VintageMadeForYou

zondag 12 januari 2014

Crochet along tips

Hier nog wat tips als je deze mooie deken aan het haken bent.
- Start met haaknaald  5 een nummer dikker 
met de opzet toer van losse 
  dan verder gaan met haaknaald 4

toer  8 9 10 en 11 ook met een nummer dikkere haaknaald haken
omdat dit patroon in elkaar kruipt 

- tel na iedere 3 toeren je steken of je nog steeds het aantal steken hebt waarmee je bent gegonnen
zeker na toer 5 na toer 12 na toer 16, na toer 21 en na toer 28 zover ben ik nu
 dit om uithalen te voorkomen .
- toer 27 het bolletje haken heb ik 5 x omslag gemaakt i.p.v. 
4 x  , omdat ik het bolletje te iel vond
de volgende keer laat ik weer de bijzonderheden weten 
die ik tegen kom.
en o ja ik heb  het hele patroon via de engelse site
opgehaald dus klik op
  Crochet along
als je ook de engelse versie wil
maar blijf natuurlijk ook facebook volgen
van de Crochet along en laat daar je vorderingen zien .


de beschrijving  van het bloemetje staat een bericht eerder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten